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= Corastins To Do List [[A Guide for Artists]] lib.terrain.multitex Bug darin gefudnen. Die erste von Ghoul angezeigte Bodentile 624 verweist auf den Dschungelboden statt auf den Höhlenboden. Eventuell muss man dies wieder bearbeiten. Ask Ghoul to send u his pngs and ask why urs dont work o_O == How many Tiles are redone in Hires? == http://ghoulsblade.schattenkind.net/iris/irisarttool/irismodels.php?mode=group&group=floortiles&start=0 600 Tiles to made but several are not needed. '''What tutorials are needed?''' There is a need for an easy tutorial about bump mapping or parallax mapping with a brief explanation what it does to enhance the engine. It would be good to show the pictures of the lion and the differences of parallax mapping. Tutorial how to create an UV mapping of a model. '''Narona''' 1024 x 768 Iso View and an unchangeable camera view. Map Czar Technic Xynxnet Design Kreytz Ideas Halgar = Tip für Cora = ghoulsblade: Der ganze aufwand in GetMeshName() ist nur aus performance gründen beim test ob ein mesh existiert oder nicht, wenn MeshManager_resourceExists() funzt können wirs dadurch viel sauberer lösen. SiENcE: Ok, sag bescheid. Dann baun wir ne neue exe. = Testshard = Irgendwer hat Iris2 verändert. Jedenfalls klappt das Login in den Testshard bei uns meist nur in 20% der Fällt. Meist nur beim ersten mal nach Reboot oder Accountwechsel. Hinzu kommt, dass Drag & Drop nicht mehr funzt. und die meisten Gumps nicht bedient werden können. Kann mit jemand sagen was mit Iris2 los is? Wurden irgendwelche anpassungen für 6.x oder 7.x gemacht die dazu führen dass alte Shard nicht mehr funzen? Danke = Bumpmapping = I did a test with Bumpmapping yesterday for Corastin. Here are my results. <gallery> Image:Map_color.png|Colormap Image:Map_bump.png|Colormap+Bumpmap </gallery> Not very obvious. Thats because you watch from height above and all Items are small. <gallery> Image:Clipboard01.png|Colormap Image:Clipboard02.png|Colormap+Bumpmap </gallery> The result is, if you do a nice Colormap with Shadows and Highlights, you don't need Bumpmapping at all. the materials: http://sience.schattenkind.net/uo/bumpmapping_materials.zip
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